oh happy day, typ

Jobbet gick fint. Gick väldigt fort, hände saker hela tiden men samtidigt var det lugnt. Jag och Sivan är ett bra team :) Foten gjorde ont redan från början och den andra foten gjorde mer och mer ont eftersom den överbelastades för att den onda foten skulle belastas så lite som möjligt. Jag tror det kallas ond cirkel? Kanske, typ.

Men nu är fötterna okej, det är långt ifrån den smärtan som va igår, nu gör det bara lite ont när jag går. Diklofenaken hjälper!! Halleluja.
Om jag inte hade slarvat med maten, eller snarare planerat bättre och ätit som jag skulle så hade magen varit okej också. Men man kan inte få allt, något ska alltid vara fel. The cirkle of life typ.

Känner mig väldigt ironisk och flamsig, hade vart en perfekt kväll för att umgås med likasinnade vänner. Menmen, fel plats vid fel tid.

Nu ska jag snart sova. Ska bara läsa alla bloggar, kolla bilddagboken och facebook. Så med andra ord så lär datorn vara igång en timma till. Herregud, vilka "måsten" man skapar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0