Mycket gjort

Härligahärliga dag!!

Lång sovmorgon, nybakat bröd till frukost, ut och plockade blommor med mamma. Blommorna var till Anette som jag åkte hem till :) Blev en härlig dag full av städning, tjöt, gamla minnen och god mat! Var där i nästan 9 timmar så det blev varken att träffa Monk eller att plugga. Eller jo, ska plugga lite nu.


Är helt nöjd med dagen, känner mig glad :) Längtar tills nästa vecka då städningen och rensningen fortsätter. Jag kanske skulle satsat på kontorist istället? Haha.


Det enda som fattas är choklad, vääldigt sugen. Men det får bli imon om suget sitter kvar. Undra vad det är som saknas i kroppen när man är så godissugen vissa perioder?

Imon ska jag upp tidigt, träffa Monk och förhoppningsvis äta lunch på China :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0