"Ledig" dag


Har fortfarande inte kommit ur morgonrocken, haha. Så är det när man har en hemmadag på en tisdag, då kommer ju nya avsnitt av favoritserierna som måste ses innan något annat görs.

Sov många timmar inatt men som vanligt förstördes sömnen av sjuka drömmar. Orkar inte ens förklara men den innehöll att jag var gravid och pappan var ett gammalt ex, min familj va med, ett annat ex och Monica var jätte elak :P Blir så trött. Drömmarna speglar verkligen inte verkligheten.

Men nu blev jag mycket gladare, jobbet ringde och jag ska jobba på lördag igen, 7-16.30 igen :D Kulkulkul!
Så det gäller att få ordentligt med sömn så jag orkar festa på kvällen sen.. Men jag gör allt för att min Monica ska vara glad :)

Nu ska jag sortera all smutstvätt, springa ner till tvättstugan och sen är det dags att sätta igång med allt som ska göras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0