Lång dag

Känns som denna dagen varit vääldigt lång. Seminariet var väldigt intressant, vi satt först ute med gruppen i solen och kom på ett etiskt dilemma att diskutera på seminariet. Vi visste då inte vilken organisation eller så som skulle komma, det visade sig vara KRIS (kriminellas revansch i samhället) och det var väldigt roligt och givande. 2 sköna snubbar, Johan och Love, som hade mycket klokt att säga och mycket erfarenheter att dela med sig av.

Direkt efteråt mötte jag upp Joachim och vi gick till Anna där hon, Fia och Tip stod och packade pastasallad de gjort :) Duktiga flickor! Sen begav vi oss till stadsparken där Sara och Patrik redan var :) Käkade och njöt av solen. Emma kom, glass åts och sedan började kubb-spelandet.
Pga min underbara puttinuttiga fot deltog jag inte. Ska försöka att inte gnälla över den just nu, vill bara hugga av den..
Men det va kul att observera, tills det blev kallt. Några drog sen vidare till någon pub men jag orkade inte.


              



Nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan och belasta foten så lite som möjligt. Ska bara sortera tvätten inför morgondagens tvättpass.


Tjoflöjt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0