Läkartid

Äntligen ringde de upp!! Precis efter att jag ringt och uppgett nummer igen så ringer dem. Så nu kommer de väl ringa en gång till. Jaja, fick iaf en tid vid tre :)

Hoppas att det är en bra läkare som verkligen kan hjälpa och tar det på allvar denna gången. Jag ska ju jobba 4 dagar i veckan så foten kan inte vara såhär eller bli sämre..

Känns som hela livet är pausat när foten är skadad på detta sätt. Va samma sak förra året men till sist så sket jag i att det gjorde ont och till sist försvann det av sig självt typ.. Men då jobbade jag inte, så denna gången måste det gå snabbare.

Nu ska jag fortsätta plugga. Kommer bli svårt att jonglera jobb, plugg och vänner denna veckan men jag får sluta vara så lat och ha bättre självdisciplin.

Nu kör vi...


Bjuder på en bild från stadsparken i fredags som jag snott från Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0