Halvvägs

Foten är inte bättre, tvätten är ren, nästan all disk är ren, maten står i ugnen och jävlar vad jag är trött.

Nu är det bara följande kvar:

- Hänga in alla tvättade kläder
- Bädda
- Äta 
- Diska
- Städa

Allt detta ska göras eftersom jag får gäster ikväll. Det är så skönt att slippa ge sig iväg och få visa upp sitt hem men jävlar vad man måste greja innan.. Jag trodde inte jag skulle bli "sån" men det är ju ganska självklart att det ska vara någorlunda fint när folk kommer..

Jag känner dock på mig att alla kläder kommer kastas in i klädkammaren i brist på tid (ork) och så får jag fixa det imon. Jag är bra på att ge mig själv dubbelt arbete.

NU vill jag ha mat för nu har jag huvudvärk. Och det är inte vätskebrist, jag har hittills druckit 8 stora glas vatten. Fyfabian vad jag hatar min kropp vissa dagar. Inte de extra kilona, de kan jag gott och väl leva med tills jag kan lära mig äta rätt och ordentligt, men måste det göra ont överallt hela tiden?? Tur att jag bor själv så ingen annan behöver höra mig gå runt och muttra alla svordomar jag kan komma på.

Nu ska bitterfittan Sanna höja musiken så den överröstar alla gnälliga tankar och sortera strumpor..

Kommentarer
Postat av: lina

låter ju som en underbar lördag!! haha !

2009-05-16 @ 18:50:27
Postat av: Sanna

Haha eller hur!

Men den slutade väldigt bra iaf :)

2009-05-17 @ 00:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0