Godmorgon

Nu lever jag igen, typ. Va helt underbart att jobba natt, varför har jag inte gjort det innan!? Det va en ganska lugn natt och det kan vara värre men ändå, man slipper ta upp, duscha, klä på, ge mat, lägga, ta upp, ge mat, fika, tvätta och springa och göra allt annat som ska göras. Hade foten vart frisk hade det varit kämpebra.

Så förhoppningsvis blir det fler nätter, har ju en helg i slutet av juni men innan dess blir det nog några :)
Kändes helskumt att lämna rapporten imorses och sen åka hem när de skulle börja arbete. Men ack så SKÖNT!






Nu ska jag betala räkningar, boka tågbiljett tills på onsdag och sen få ihop en någorlunda bra tenta... Sen ska den postas och förhoppningsvis spenderar jag kvällen men Madde och Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0