Första jobbdagen :)

Ojoj.
Igår gick jag till stan, mötte Monk & Jacob. Alla affärerna va ju tyvärr stängda dock. Träffade Robbin och Sofia, kul :) Sen gick vi hem till Monk. Käkade och tjötade en stund. Sen tog vi med filt och mellanmål till Jacob och gick ut till lekplatsen :) Hur mysigt som helst. Sen gick vi upp till mamma & co och grillade :D Jacob fick låna den lillalillahockeyklubban, haha.

Träffade även Nono och hans tjej. De kom förbi när vi satt och käkade :)
Sen kom Maria och vi åkte hem till Monk och spelade Cluedo. Jag vaaaann :P Hoho.
Var ganska död eftersom det va väldigt varmt att gå till och från Bolltorp. Men oj vad bra man känner sig efteråt :)

Och idag har jag jobbat :D:D:D Hur gött som helst. Skitkul verligen. Få träffa några ur personalen och de nya vårdtagarna :) Lite sorgligt att vissa original försvunnit men sånt händer ju. Va iaf helt underbart. 7-16.30 är en låång dag så nu är jag grymt trött. Men har fått mitt sommarschema nu iaf :D Eller ja, jag tog det :P

Men nu är det bara att hoppa in i duschen och sen åka till Lisan :D

Imon blir det att umgås med Moooonk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0