Dagen

Blev väckt 06.30, mindre kul med sådana samtal. Somnade om till och från tills Lisa kom ur duschen, då blev det medicin och frukost. Älskar frukost hos Lisa, det blir alltid ordentligt. Smörgåsar och ägg :) När Annika är hemma blir det ofta marmelad, te och allt möjligt :) Mysigt är det.

Gick sen vidare till Monk. Tog hundra år att gå dit, fick stanna och vila foten 10 gånger typ. Blev några roliga timmar hos Monk & co, tiden gick väldigt fort och sen var det dags att åka till jobbet.






Jobbet
gick hur bra som helst. Förutom smärtan men ändå var det spring hit och dit. Men det är skönt när det händer mycket hela tiden, annars går det så segt att jobba. VI blev färdiga en halvtimma innan arbetspasset var slut :O Har aldrig vart med om det innan.

Blev upphämtad av bror + kompisar, haltade in på Maxi och handlade lite nödvändigheter och sen hem. Ute satt familjen tillsammans med grannar och hade trevligt så jag anslöt en stund och fick ett par goa skratt :)

Men det blev för kallt så nu sitter jag i soffan framför en film med Wesley Snipes, han är alltid så bra. Och snygg.

Blir nog sängen snart. Lååång sovmorgon imon. Eller upp tidigt och sen sova en stund på eftermiddagen, ska nämnligen jobba natt imon (sön-mån) :D Hur gött som helst. Ska bli kul att testa det och kunna ta nattpass också!! Goa pengar! Lättare för foten också, inte lika mycket spring hoppas jag.. Tänkte att jag kan ta med böcker och plugga lite.. Har tappat hoppet om att få ihop hemtentan, jag kan inte tänka klart. Men jag har inte gett upp helt än, ska kämpa tills på måndag, så skickar jag in den och om jag får godkänt så är det verkligen beviset på att kraven är väldigt låga.

Nu blev det ett långt inlägg om allt och inget. Men dagar som dessa då man flänger runt och träffar många människor är det skönt att skriva ner vad man gjort så det klarnar lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0