Will & Grace


Såg precis sista avsnittet. Usch så hemskt. Det finns inga fler. Det är över. Är lika tragiskt varje gång en serie försvinner. Det är som att lära känna någon jätteväl och sen försvinner personen bara. Tänk vad känslomässigt engagerad man blir i TV. Sjukt. Jag är skadad jag vet, Monica påminner mig dagligen ;)

Kläder och tv-serier, det är mina brister.

Mitt framtida hus kommer vara tre våningar, en våning med kläder, en våning med dvd-boxar av alla serier jag kommer se om och om igen tills skivorna slutar fungera och på den tredje våningen kommer vara ett stort rum med projektor och en grymt skön soffa/säng. Ska väl finnas ett kök också, och en toa. Helst inte i samma rum dock.

Det positiva är nu att jag inte längre har något som drar mitt fokus från pluggandet! Nu finns bara alla hundra filmer jag ännu inte sett men inte orkar se, och oddsen är ganska små att de kommer ses innan tentan.
Så imorgon försöker vi igen, jag kanske kan vinna det intellektuella kriget mot alla vetenskapsteorier, om jag blir godkänd på den tentan så är jag nog odödlig. Teroretiskt iaf. (HAHA).







Nu ska jag antingen sova eller måla fotoramen i vardagsrummet svart. Har inte bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0