Utmaning

Detta är en utmaning som fått mig ur balans idag. Jag gillar utmaningar, när jag klarat dem, innan dess är jag bara pessimistisk och vill att det ska vara över. Alltid.

Kommer det kännas så här hela veckan? Just nu tror jag inte att jag kommer lära mig ett skvatt mer än vad som redan gått in i huvdet, och det är alldeles för lite. Förhoppningsvis är det pga hemtentan och det fixas FÖRHOPPNINGSVIS imorgon. Annars kanske detta humör sitter i. Igår var allt så bra, denna dagen är ett ytterligare bevis på att livet är en berg- och dalbana. Undra om det finns en teori om det? Som är vetenskaplig? Haha, eller inte.

Tog ett "vilken svensk är du?"-test på Facebook, varför folk hyllar detta community förstår jag inte. Iaf, jag blev Arne Waise, tack? Och någon kommentar om att jag gillar traditioner. Jamen grattis. Det spred nästan glädje i min svarta själ.

Oj vad jag överdriver och är negativ. Men lika bra att få ut det, annars kommer det ligga som en undertyckt känsla som äter upp mig inifrån: Jag tror inte jag kommer klara denna tentan. Speciellt inte när man får höra att det finns personer som gjort den 2 gånger och ändå inte lyckats. Vill jag göra denna tenta mer än 1 gång? NEJ. Vill jag göra den mer än 2 gånger? ÅHNEJ.

Snälla morgondag, gör mig glad, ge tillbaka mitt hopp och sluta slå undan benen för mig när jag är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0