Snart helg

Är nöjd med dagen, absolut. Köket är städat, all disk är ren, flera timmars plugg har gjorts och även flera timmars samtal med Monk :) Nu blir det plugg en stund till, tills jag är trött nog att sova.

Imorgon blir det ingen lång sovmorgon, har tvätt-tid 10-14. Någon gång där dyker även Joakim upp :) Då ska det pluggas, mycket klarnade igår men finns fortfarande ganska många frågetecken. Dock har jag som vanligt inte läst lika mycket som honom men vi har nästa vecka också!

Sen anländer ju familjen vid åtta-tiden :D Myyshelg. De ska köpa med sig revbensspjäll från Bohlins :D Mums.
På lördagen blir det lite ärenden och sen ska Anders få spika upp alla mina tavlor och tavelramar :D
Tror jag ska laga middag till min familj på lördagen, de kan få smaka köttfärspajen jag brukar göra eftersom jag tjatat så om den :)




   Ska bli så kul att ha er här igen, var längesen!





Jag är fortfarande peppad så nu är det djupdykning i vetenskapstermer igen. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0