Nyfikenhet

Eftersom jag är en äckligt nyfiken människa måste jag se om detta fungerar som många påstår att det gör:

För att få fler besökare på sin blogg är detta en slags kedja som gör att du får fler besökare: http://www.viraltrafik.se/?Sunshine

För att kunna utnyttja detta ska man klicka på sex olika länkar blabla, det är bra instruktioner på sidan så ni fattar nog ändå, men poängen är; Det känns inte så sannolikt att antalet besökare kommer öka så mycket eftersom man ser sidan 15 sekunder innan man får koden man ska ha och jag själv tyckte inte att någon utav bloggarna som fanns på min lista var särskilt intressanta så jag kommer aldrig besöka dem igen, med andra ord fick de en extra unik besökare idag - mig - men eftersom jag inte kommer besöka den sidan mer så vann personen inget på det?
Jaja. Jag är bara tillfälligt skeptisk, därav testar jag den här och ser hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0