Nuså.


Nu är allt diskat, städat och nerpackat. Sprang som vanligt runt och letade efter kläder som jag inte hittade. Antingen inbillar mig att jag har mer kläder än vad jag har eller så är jag bara så extremt trött på mina kläder. Förstår inte hur man kan tröttna så fort och bara vilja ha nyttnytt. Men nu är det vår. Vågade inte kolla igenom hela Halens idag, hittade så mycket jag ville ha men inte har råd med :(

Iaf, slängde ner vad som kan tänkas användas, förra gången tog jag med för mycket så denna gången är det väl för lite. OJ! Kom på att jag ska på kalas på lördag, då kan jag ju faktiskt använda min nya klänning!!! Yeeees, jagvilljagvilljagvill. Love it. Även om det inte är sommar så kan vi leka att det är väldigt mycket vår. Haha. Nu åker den ner i väskan :)

Skulle kunna somna, men måse duscha och om det gör mig pigg så blir jag galen. Orkar inte vara tröött imon. Jaja.



Såhär blir det när man glömmer ena strumpan och tvättar den andra med en blanding av nya färgglada strumpor:



SÅ vackert? Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0