Flitiga Sanna

Känner mig så himla duktig faktiskt! Sällan man gör det faktiskt. Har gjort rent köksbordet efter bakning, diskat, kokat massa pasta till köttfärsen som gjordes igårkväll, mums!!



Dessutom har jag pluggat massa och börjar verkligen förstå processerna i kvantitativ forskning så nu börjar det bli ganska kul :) Bara extremt stressigt att man ska lära sig alla femhundrasjuttioelva begrepp utantill inför salstentan..



Dessutom har jag hunnit prata med Monk en gång till idag haha :) Pga dåligt batteri fick vi lägga på :( Men vi kanske hörs sen igen. Jag borde nog plugga på nu när jag väl är motiverad och inne i det. Förutom det jag håller på med nu är det ca 300 sidor till som ska läsas... Streeess.
Önskar bara man kunde hålla uppe intresset och inte tröttna.

Ska slå en pling till mamsen också och se hur det står till med febern!

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0