Familjen, TV-spel och andra chansen

Gårdagen blev lite annorlunda än tänkt.
Åkte till Monk, gick till stan, köpte TV-spel, mötte Maria. Vi gick runt en stund tills vi insåg att det va helt onödigt då ingen av oss hade pengar att spendera.. Så då klädde vi på Jacob igen och begav oss mot hotellet. DÅ ska det börja diskuteras om vad vi ska göra. Monica vill inte längre till Hotellet, jag va inte så sugen heller men ville inte bara sitta hemma och bli full. Efter en lååång stund och många stön och pustar riktade till Monk kom vi (jag :P) på en idé!! Maria kunde ju vara med, så kunde vi spela spel och sjunga singstar. Kanon :)

Sprang även på Pontus på stan :) Inte ofta det sker men det va roligt.

Kvällen blev väldigt kul, stundvis fick vi försöka att inte prata med varandra för vi hade så ont i magen och halsen för att vi skrattade för mycket! Haha, man gör sånt för sällan. Det positiva är att lördagen inte blir helt förstörd eftersom man inte blir lika full och lika trött som när man är ute och dansar.
Någon gång i mitt liv ska jag få med mig Monk ut i Örebro, där kan vi bete oss som de galningar vi är utan att behöva träffa de människorna igen! Haha.

Skulle träffat LisanFisan men hon är sjuk och jag vågar inte utsätta mig för det nu, har inte tid. Så det blir en lugn hemmakväll med familjen :) Ska spela mit nyinköpta tv-spel också, 27 spel i 1. Asbra. Flera som jag och brorsan spelade när vi var små så det ska bli kul att se om de är lika roliga nu...

Förhoppningsvis kan jag somna tidigt så jag kan vakna tidigt och åka till min andra familj på Bolltorp ;) Så kan vi ha en heldag inna jag ger mig iväg igen.. :)

Nu ska jag återgå till musiknerladdningen, den sköter sig inte självt tråkigt nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0