Change of plans


Introduktionen till den nya kursen var väldigt rolig. Läraren Torgny var väldigt trevlig och grymt inspirerande! Han gick igenom planeringen för kursen och nu förstår man mer vad man ska göra. Kommer bli kul! Intressant kurslitteratur för en gångs skull.

Sen åkte jag och Jocke till stan, efter att Jocke spillt ut spenatsoppa eller vad det va i halva skolan :P Haha "nemen vafan är det här för äckligt på golvet, åh, nu la jag väskan i det" och sen var det hans eget. Haha, ibland är du så klockren.

Iaf, Swedbank kunde inte ge mig ett nytt kort. Kommer inte ihåg varför men jag måste fixa det genom telefonbanken eller i Alingsås. Pust. Ska fixa det.

Skulle vart på väg till Jocke nu men hittar inte tiden. Disk i hela köket, behovet av dammssugning är stoort och så ska det packas. Ork.

Men imon är jag i Alingsååås. Med Mooooonk. Jacooooobyyyy :D:D
Längtar efter det ögonblicket efter Vårgårda då man verkligen känner igen allt och börjar göra sig iordning för avstigning. Nästan varje gång får jag "fjärilar i magen" och känner mig som ett barn på julafton. Konstigt. Men skönt. Den känslan kommer vara ännu starkare imon eftersom jag ska träffa Monk med en gång :D Sköönt.

Nu väntar disken. Jag orkar inte. Min kropp är död. Kanske hjälper med en Cube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0