Work and play

Oj vad förvirrad jag känner mig. Jag hatar att jag har så dåligt minne och glömmer av saker, är väl därför jag känner mig så förvirrad och är helt handikappad utan almanackan. De senaste 48 timmarna har jag hunnit jobba 25 - 2 nattpass och ett kvällspass. Nu är jag helt slut. Men ingen vila för arbetsnarkomaner, börjar om 7,5 timma igen. Ett kort pass och sen ut o solen :D

Helt otroligt att jag lyckats utnyttja timmarna maximalt nästan.  Hunnit vara hos Monk en sväng, på lygnared, på Maxi sjuhundrafemtioelva gånger och grillat med Monica och Maria. Sovit lite för få timmar och borde egentligen lagt mig för 2 timmar sen men äsch, varför göra livet så enkelt?

Dagarna bara försvinner och snart har hela juni gått. Men ändå sitter jag redan här och räknar ut timmar för att få en hum om hur mycket jag kommer få i lön i slutet av juli. Den 27 juli kommer jag vara LYCKLIG :D Men den 27 augusti kommer jag nog vara ännu lyckligare. Tänk vad glad man kan bli av pengar, men jag har slitit för dem och därför känns det ju extra bra.

Längtar tills onsdag, då är jag ledig efter typ 8 dagars arbete och kan vila upp mig inför de 5 kommande. Kämpakämpakämpa. Nu ska jag klura lite på semesterplaner innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0