Sommardag

Haft en underbar sommardag!
Träffade Therese vid Maxi, handlade lite gott att dricka + jordgubbar :) Stötte på Rickard Wallström inne på Maxi, trevligt att träffa på goingar från förr!

Iaf, vi hittade en plats vid vattnet där vi kunde slå oss ner med hunden och där satt vi några timmar och njöt av solen innan jobbet kallade. Therese gick en timma innan så jag satt och löste korsord och kände mig vuxen. Hoho.

Är det inte konstigt att man vid första anblick kan tycka att någon är skitsnygg, men vid närmare eftertanke inser man att det är någon man vet vem det är och inte riktigt tycker om så därför är personen inte lika snygg? Knepigt, men så är det ibland.

Efter ca 2-3 timmar på jobbet märker jag att min rygg börjar bli väldigt varm och BH-banden känns väldigt hårda och vassa. Jomenvisst, ryggen är knallröd med två vita streck. Hothothot. Or not. Lillebror var snäll att smörja in ryggen åt mig när jag kom hem och gav mig även lite massage :D Skööönt och välbehövligt!

Nu ska jag hålla mig uppe några timmar så jag kan sova lite länge imon, ska ju jobba 2 nätter nu. Blir väl en sväng till lygnared med Monk och Jacoby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0