Jobb, stan, jobb

Blev en sen kväll hos Monica och Niclas igår och för mkt godis så det va seeegt att gå upp i morses.. Trodde jag va tidig till jobbet men då visade det sig att jag skulle ta rapporten så jag va sen ändå. Attans.

Cyklade till Maxi i jakt efter en räkbaguette och det fann jag :D MUMS. Nu ska jag ta det vääldigt lugnt en stund till och hoppas att det slutar regna helt och hållet, det änna hänger i luften. Men jag ska till stan i vilket fall som helst, villvillvill spendera pengar nu när jag har några att spendera! Fick väckt både Monk och Maria vid nio så någon ska jag nog få med mig ;) HOHO.

Sen blir det jobb ikväll igen. Skönt att ha en ursäkt att slippa hänga i stan och i öltältet bland alla 40+ som super till.. Det får vänta tills jag ser nöjet i det hela, räcker att jag var där som liten.



  
Studenten 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0