Halfway there..

Den ena kompletteringsuppgiften är nu helt färdig och mejlad.. Nu är det hög tid att få färdig den sista.. Det går nog fort, diskussionsfrågorna är färdiga, det är bara ordbajsandet och referenserna kvar! Hoho. Jag känner att jag glidit tillbaka på högstadienivå och gör minsta möjliga, helst inget alls. Big need of summervacation.

Det bästa idag är att jobbet ringde. Kunde fått 5 nätter men det krockade med mitt dagschema så det blev bara 2.. Men det kommer nog mer. (snällasnälla nattpersonal, BLI SJUKA). Sen fick jag en dagtid på lördag, 6.45-10, JIPPI. Det suger och är totalt värdelöst men jag måste.. Måste ta alla tider jag får. Ska försöka göra det utan att gnälla äckligt mycket.

Varför är jag så ironisk idag? Jag är i någon konstig bubbla där varken skola, Örebro, Alingsås, folk, sommarlov eller jobb finns. Bara jag. Och Gilmore Girl ofcourse.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0