Glad igen :)

NU börjar livet kännas bra igen. För lite sömn och värken i foten har tryckt ner mig ett bra tag men nu jeflar!!
Hade några små ilskeutbrott igår men kvällen slutade bra med grillning hos Madde med Monk och Maria :)

Skulle här lagt in en härlig sommarbild på Jacob eller liknande men sitter vid fel dator.

Nu har jag precis satt upp en lapp med mitt namn på brevlådan så få vi se om det va det som va problemet. Förhoppningsvis får jag massa brev, typ mitt bankkort!!! Annars blir det jobbigt.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen hitta något somrigt som inte är varmt, ta bussen ner till Maxi och möta Therese och ha en trevlig picknik innan jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0