Aldrig nöjd

Har beställt kläder från Ellos, det viktigaste är en bikini som förhoppningsvis passar och känns bra!! Men inte fabian är jag nöjd för det, finns ju kläder på Halens också. Men nej, där kan jag inte ändra leveransställe så de skulle åka till Örebro om jag beställde, smått frustrerande. Dessutom kommer de inte förrän i slutet av juli, vem har sådant tålamod? Men jag villvillvilll haaaa deeeeem. Hm. Den lättaste lösningen vore att beställa i mammas namn så kläderna kommer hit och helt enkelt vänta. Men då har jag ju något att se fram emot?

Får sova på detta och bestämma mig imon!

För övrigt är jag väldigt varm men överlycklig över att jag har en fläkt i rummet som håller nere värmen en hel del. Solbränd, svettig och trött. Glaaad över att vara ledig imon.



Du fascinerar mig varje dag, ditt leende får mitt hjärta att smälta.
Så länge du är glad så är jag glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0