The svettning continues..

Morgonpasset på jobbet var ett riktigt träningspass. Sara den stackaren höll på att svimma så vi fick placera henne i soffan i personalrummet och låta henne vila, vi kallade dit sköterskan och när vi va färdiga med morgonarbetet skickade jag hem henne, hoppas hon mår bättre nu!
Jag och Anton fick köra färdigt resten och satan vad jag sprang runt. Den sista kom upp vid 10, vi brukar vara färdiga vid nio.. Men allt gick bra :) Hann tjöta lite med Lisan som jobbade i köket idag :)

Det var otroligt skönt att åka direkt till Lygnared och slänga sig i vattnet!! Badade riktigt länge med lillebror och spelade "tennis" eller vad det kallas (2 rack och en gummiboll) och hann även med en liten tupplur på stranden :) Nu sitter jag på baksidan, äter jordgubbar och njuter av de sista minutrarna innan jag ska cykla till jobbet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0