Svettens return

Haft en härlig eftermiddag med Jacob igen :) Den började lite grinigt då den lilla herren inte viljat sova mer än en timma men vi myste i soffan i 1,5 timma och sen gav vi oss ut på promenad! Mötte upp Lisa och gick en sväng bland alla hus. Jacob somnade och sov i en timma, helt utslagen. Sen blev han plötsligt väckt av en extremt högljudd motorcykel. Men det va lika bra, vi va nästan hemma och han skulle ändå äta så det blev perfekt, då slapp jag väcka honom ;)

Nu ska jag väl snart ta en dusch, lägga mig framför tv:n och vila fram tills halv nio då jag ska till jobbet. Ser fram emot en trevlig natt med Gun, det är så enkelt att jobba med henne :) Hoppas att det blir lugnare denna gången och inte tusen larm.. Kanske ska inhandla en energidryck eller två som förstärkning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0