Mysterium

Varför är man inte godissugen när man har godis? När jag inte har det så söker jag igenom hela hemmet för något sött, hittar inget sätter jag mig ner och är förbannad över att kiosken är så långt bort och det tar för lång tid att ta sig dit. Jag har en stor godispåse, full med allt jag gillar, men neeej. Inte sugen. Fyskam.

Kvällen på jobbet gick bra. Lääängtar till min ledighet. Det är så segt att jobba när man inte orkar höra alla klaga, varken vårdtagarna som gnäller över bajs, personalen som gnäller över annat eller mig själv som gnäller över allt. Orkar knappt vara trevlig längre. Så fort jag går in hos en vårdtagare så vill jag bara ut med en gång. Fy för mig.
Får kämpa på, 1 vecka och 3 dagar kvar.

Nu ska jag äta kvällsmat och sen tvinga i mig godis. Jag är sugen på ostbågar, har jag det? Neeeej självklart inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0