LEDIG

Halleluja vad glad jag känner mig! Ledig imon och på tisdag. Börjar iof jobba 21.00 på tisdag kväll men det är inte samma grej som att jobba dag.

Ska passa Jacob en stund både imon och på tisdag. Ska bli spännande att vara själv med honom en längre stund :) Känns väldigt roligt att får vara barnvakt och att Monica och Niclas litar på mig!

Apropå ingenting så såg jag nu sista avsnittet av Gilmore Girls. Känns lika tråkigt som vanligt när en serie tar slut. Speciellt när den tar slut mitt i allt! Det var det bästa med Förhäxad/Charmed, där fick man se hur de levde som gamla och hur deras liv slutade, då är man nöjd. Men det är som det är, inget att brusa upp över ;)

Nu ska jag äta lite mer ostbågar och kolla runt vad alla andra haft för sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0