Var det ett skämt? INTE!?

Ojoj. Har glömt av hälften jag tänkte skriva, hade ett sånt underbart samtal med Monk ;) Ibland är man väldigt babblig. Men oj vad roligt det kan vara!

Måste nämna youtube-klippet jag såg med kungafamiljen. Helt sinnessjukt. Det har väl inte undgått någon att Viktoria och Daniel har förlovat sig, har ju tydligen vart på TV hela dagen om detta. Jag klarade mig nästan genom hela klippet utan att garva, försökte förstå att det var seriöst men det gick inte, kunde inte sluta garva. Att sitta där med "fusk-lappar" när man pratar om sin familj och säga "jag talar från hjärtat när jag säger att.." typ är ju grymt bra!? Silvia gör det bäst, hon kan inte sitt tal över huvudtaget och tittar upp kortakorta stunder innan hon måste titta på lappen igen. Viktoria ler så det ser sjukt ut till sist. Man får inte känslan av att de är särskilt kära eller att det handlar om kärlek över huvudtaget, förutom när en stund när Viktoria pratar, annars kändes det mer som ett vanligt inslag med politiker på svt.

Eftersom jag inte är så grym så jag kan lägga in klipp från youtube än (!) så får jag väl länka!!

Så damer och herrar: Kungafamiljen! 

I tidigare inlägg skrev jag en del jag skulle göra, ja jag ljuger om jag säger att jag gjort det. Haha. Jag fastnade framför en hel del Joey-avsnitt.. Svårt att slita sig.. Men jag har plockat undan all tvätt, dock är den fortfarande inte riktigt där den ska vara, men den är i klädkammaren iaf! Woho, applåder, tack. Har dessutom lagat mat, och flyttat runt disken ännu mer på diskbänken och förberett för diskning, "tar det imon".

Det ekar i mitt vardagsrum när jag pratar, varför gör det det? Känns gaanska tomt. Jag inbillar mig att det hjälper at få upp tavlor. Dock har jag fegat ur och vågar inte spika upp dom, väntar på min snickarfar, Anders kan!! Jag kommer bara spika snett och sen stå och svära åt mig själv, det gör ju inget bättre. Så de kommer förhoppningsvis om 2-3 veckor och då kommer mitt hem bli så vackert :D

Just det ja, det blev inget nattjobb. Så imon ska jag ringa och meddela att jag kommer jobba dag. Känns skönt att de vill att jag ska jobba, de kollegor jag träffat på stan har påpekat (nästan krävt) att jag ska jobba i sommar igen, känns väldigt bra, alla behöver vi bekräftelse... göttgött. Nu ska jag bara försöka få till att jag kan jobba på helgerna i maj så jag dels kommer in i det hela och kan börja på heltid i juni och dessutom får pengar i slutet av juni... Förbannade 12-månaders hyra.. jaja.

Nu blev det väldigt långt inlägg, tror det va allt jag hade att säga. Är för trött och för sarkastiskt, grodorna är på väg uuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0