Vända på dygnet är alltid kul..

Vara uppe hela natten, sova bort hela dagen.. Skadat. Förstår inte hur folk pallar att jobba natt år efter år. Jag tror det kommer passa mig bra att jobba natt en period men om jag skulle leva så i flera år skulle jag nog bli galen.

Wihoo, jag pluggade längee!!! Nu är det snart klart, jag och Sara sa att vi skulle bli färdiga idag, jag misslyckades - undrar hur det gick för henne? Hon hade kommit mycket längre än mig så hon blev nog klar :)

Tog en paus och spelade Guitar Hero, skulle vara en kort paus, typ en låt eller så.. Haha, eller hur. Började spela turné eller vad sjutton det va och det tog låång tid, spelade inte ens färdigt för jag fick ångest när jag såg på klockan.
Men nu orkar jag inte plugga mer, det står still, när man behöver läsa samma text 4-5 gånger och till sist inse att man inte fattar ändå så är det ingen idé att fortsätta. Och nu hjälper inte en liten paus, blir bara tröttare.

Snart är den fäärdig, nästa vecka kör nästa delmoment igång: kvantitativ forskning. Kvalitativ forskning är inte kul men kvantitativ verkar vara grymt tråkig. Statistik och siffror är inte min grej, booring. Men men... Man har ju inte direkt något val och det kommer tenta på hela fadderullan sen så det är lika bra att bita ihop och försöka övertala sig själv om att det är roligt och att det är intressant att kunna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0