Vad hände?

Dagen försvann. Åkte till skolan, träffade Jocke, åkte hem, handlade godis, hämtade ut det där förbaskade paketet från Viasat som ska skickas tillbaka på måndag (ja jag är tydligen vääldigt kass på att säga nej till försäljare!!), käkade och sen la jag mig i soffan - och blev fast i 4 timmar typ. Har nog aldrig legat så länge i min soffa innan!

Svårt att avvänja sig från ångest och intala sig över att man inte behöver ha den - hemtentan är inlämnad!!! Men det är ju omtenta på tisdag men jag har lördag, söndag och måndag på mig och behöver inte mer!!

Sov alldeles för lite inatt och skulle kunna lägga mig nu, men då kommer jag vakna vääldigt tidigt imon? Vem vet. Försöker intala mig själv att bli pigg så jag orkar göra något, annat än att sitta här för det är vääldigt segt. Kanske ska spela lite Mahjong förresten, va ett tag sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej Stumpi! Hur är det? ring mig! Miss you!

2009-02-21 @ 20:53:56
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0