Soool

Solen skiner, musiken är på högt och lägenheten ser inte längre ut som en knarkarkvart! Plus att jag hittade en till räkning... Kåravgiften, ALLVARLIGT, kan dom inte betala sin egen jävla fika? Varför ska jag betala 300 kronor per termin till dem? De borde skicka ut en redovisning varje vecka vad de gör för "vettigt" så det inte känns såå extremt värdelöst att lägga 300 kr på det. Jag hade kunnat åka hem 2 gånger i mars istället för 1 om det inte var för den räkningen. Förhoppningsvis försvinner den snart, om de nu inte lagt ner den debatten..


Jag älskar uttrycket: In your face! Varför säger man det så sällan? Kanske för att man inte får tillfälle till det så ofta men jag bestämmer mig här och nu för att jag ska skapa fler tillfällen att säga det, iaf ironiskt. Jag är ju bra på att vara sarkastisk så det blir nog inga problem.

Ha! Kom på en annan rolig sak! När jag fyllde år senast fick jag en present av Madde & Hannes, en ganska ovanligt men typisk för dem: En kidnappning. De utlovade att de ska kidnappa mig på okänd dag och okänd tid till okänd plats. Spännandespännande. Det va ju ett tag sen jag fyllde år nu... I don't believe it's gonna happen.. Ett tag fick jag känslan av att de verkligen planerat något men den känslan är ganska utplånad:
1. Jag bor 25 mil ifrån dem.
2. De vet sällan när jag kommer hem och inte så det kan planera det hela.
3. Madde ska flytta utomlands (Till Skåne!!!)
Sen finns det säkert fler geniala anledningar men dessa ovan nämnda är ju ganska basic... Hmm.

Tror jag ska vandra ner till servicebutiken, har fått en avi och jag vet inte vad det är.. Har jag beställt något? Hmpf... Spännande, men det kommer väl vara en besvikelse - vi får se.

Sen är det planerat att Jocke ska komma hit och äta middag och plugga, jag har inte läst något idag så det är väl dags att börja med det så vi har något att plugga på... Dagen blev helt plötsligt mörkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0