Söndag.

Igår blev det utgång i Göteborg. På tåget till GBG mötte jag Madde och hennes syster Sara, var väldigt längesen jag träffade Madde. Vid Floda kom Sara och Madde på :) Sen hämtade Patrik upp oss vid stationen så åkte vi till hans bror Magnus och hans flickvän Fia i Angered :) Va en del folk. Det va dock ganska segt och blev inte direkt party. Blev en rolig taxiresa in till stan, iaf för de som satt där bak :P Själv satt jag fram för jag ville inte åka baklänges. Vi åkte till Sticky Fingers, blev inget favoritställe direkt.. Det första jag tänkte på när jag kom in va mitt ex, vart där en gång innan och det var med honom, Monk och Niclas när vi tittade på Takida. Men lyckades slå bort de minnena :) Hoppades på att kvällen skulle bli väldigt kul men förutsättningarna var inte så bra märkte vi.. Musiken va inte bra och våran "lek" funkade inte för varken mig, Madde eller Jenny - fanns inga snygga killar!! Dansade med en kille så jag kom väl närmast men han va inte snygg och jag hade aldrig tagit initiativet :P Haha.

Idag blev det lugnt, sov till två, käkade och åkte till Monk & co :)

Tiden går så fort. Vart hemma i Alingsås i 5 dagar men det känns som 1.. Har hunnit med mycket men känns ändå som jag inte gjort något. Riktigt skumt. Blir väl så när allt är så oplanerat.
Sj krånglar så jag kan inte köpa biljett till imon... Får väl hoppas att det går nu annars blir det lätt panik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0