Soffan

Igår försökte Sara och Joakim få med mig på en konsert, Opath, ett band jag aldrig har hört. Jag fick lyssna på Jockes Ipod och tyckte de lät helt okej, förutom hälften av tiden då han bara skriker och man hör ingenting = Sanna får allergiutslag på hela kroppen. Hängde med hem till Jocke efter skolan och käkade iaf, Patrik var även i stan för att följa med på konserten, fick även träffat Jockes omtalade korriodorsvän Daniel, väldigt trevlig kille. Jag följde inte med på konserten, valde istället att åka till älskade Willys. Och knödde. Fy för människor.

Det skumma var att när jag kom ut från Willys och satte mig i busskuren började jag må väldigt illa. Jag är van vid mitt skumma illamående som kommer i tid och otid men nu var det väldigt mycket, det dä vattnandet i kinderna man känner precis innan man spyr kom med en gång.. Lyckades komma ifrån det en stund när jag pratade med Anders och han fick lite tekniska problem jag kunde koncentrera mig på + en stöld i bostadsområdet där hemma. Haha, världen är skadad. Iaf, sen när jag går på bussen kommer det igen och håller i sig tills jag kommer hem, då det blir ännu värre och allt börjar snurra. Jag la mig i soffan och tittade på tv, efter en stund somnade jag!! Har aldrig lyckats somna i soffan, och jag har försökt! Haha. Vaknade vi 02 och släpade mig till sängen. Sov inte lika skönt som natten till igår, nu hade jag tvångstankar om mina strumpor och drömde en dröm full av bråk med allt och alla. Sinnessjukt.

Nu är illamåendet borta, nu är det bara det vanliga morgonillamåendet som antagligen försvinner när jag äter om en stund. PUST. Har iaf hunnit betala alla räkningar idag :) Dom har höjt min hyra med 100 kronor utan att förvarna mig!! Vilka as, vem ska man ringa och gapa på?? Jefla apor.

Nu ska jag försöka göra en räksmörgås, om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0