Singel på alla hjärtans dag

Känns faktiskt lika "normalt" som förra året. Med första pojkvännen firades inte den dagen eftersom vi blev tillsammans en månad efter och gjorde slut efter 5 månader. Med den andra pojkvännen firades det säkert men inte på något speciellt sätt som jag minns och med den tredje var båda gångerna besvikelser som vilken dag som helst.

Med den andre pojkvännen var det säkert jättemysigt men inget extra som sagt.
Och den tredje lyckades iaf göra våran första alla hjärtans dag bra för mig, Monk blev så förbannad så hon och Niclas tog med mig på deras alla hjärtans dag, bio i gbg och sen övernattning hos hennes mamma. Skitmysigt var det :)
Sen va det väl sött att min dåvarande pojkvän tänkt överraska mig och därför sa att han nog inte skulle hinna ses, men med tanke på hur det va så va det bara ytterliggare en dag som jag togs förgivet och jag är så glad att Monica och Niclas fanns där :)
Andra året kommer jag knappt ihåg, tror vi skulle äta familj med min familj med pga olika omständigheter blev jag förbannad trots mina ansträngningar att ha en bra dag. Kvällen slutade med 2 timmars bråk och sen åkte han hem.

Tanken med det hela var: Tråkigt att inte haft den där underbara pojkvännen som fått en att känna sig som den bästa flickvännen på jorden men samtidigt glad över att den 14 februari inte är något speciellt för mig. Då hade det vart mycket jobbigare att vara singel denna dagen.

Ska bli intressant att gå ut på lördag. Känns som det kommer vara mycket singlar, en hel del desperata människor? Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0