Salstenta - DONE!

Om jag inte blir godkänd på denna nu så spyr jag på någon, helt med flit bara för att det kanske känns bättre då. Komiskt nog så är det raka motsatsen mot förra gången, nu är jag mer säker på den andra delen än den första med alla lagar. Vore ju jäävligt surt om jag fick underkänt på den delen som jag fick VG på förra gången. Men lugn, det är ju BARA 3 veckor kvar tills vi får svaret!! Haha. Någon dag innan får jag väl resultatet på hemtentan också, spännandespännande.

Har för övrigt grymt ont i höfterna och i ryggen, att skriva tenta är inte bekvämt. Man spänner sig otroligt mycket, tänker inte på hur man sitter förrän det gör förbaskat ont och då är det försent. Höll dessutom på att somna mitt i allt, tänkte lägga ner huvudet och vila en liten stund men vågade inte, hade nog somnat. Något som är väldigt komiskt är att tentan va en timma längre denna gången, eftersom vi alla var ganska överrens om att det va för kort tid sist, vet ni när jag gick? En timma och 20 minuter tidigare!! Haha, vet inte riktigt vad det tyder på..

Väntar på att det nya House-avsnittet ska bli nerladdat, seegt går det ibland. Men så är det när man inte har något tålamod och 5 minuter är en evighet för länge.

Imorgon är det löning! Eller jag kanske ska säga låning? Fast det är ju bidrag också. Skitsamma, jag får pengar imon!! Jag känner mig nästan speciell, jag är ju en av alla femtioelva som får det, men ändå! Hade vart skönt att sluta tidigt imon och hinna handla innan alla barnfamiljer och fan och hans moster ska knö inne på Willys men å andra sidan får jag sovmorgon!! Yeah. Så jag får helt enkelt knö för jag lär inte gå upp tidigt så jag hinner handla innan skolan, that's not how I do it. I sleeeeeeep.

Jag tror stressen har släppt. Kroppen är grymt trött nu men är psykiskt dunderpigg, känner för att göra något gigantiskt, men jag kanske ska fokusera på att diska, plocka upp tvätten som tvättades igår, stryka det som behövs strykas, städa lite och kanske även läsa några sidor? Tyyyyyyp. Men bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0