Nostalgi

Har grejat med fotoalbumet en bra stund nu, pratade lite men Monk under tiden också :)
Längtar ännu mer efter sommaren nu när jag har klippt och klistrat med bilder från förra sommaren. Det va den härligaste sommaren jag haft tror jag! Jacob föddes, trivdes braa med jobbet, hann göra så mycket roliga och spontana grejer och mådde hur bra som helst!!



Längtar efter att få jobba, slippa ha ständiga måsten och kunna ha fritid!! Dock är jag lite bekymrad över att min kära vän som jag umgås med väldigt mkt på sommaren ska flytta till skåne på måndag... Hade ju sett fram emot en tripp till Vedum med henne och Gösta, får väl hoppas att hon får några veckors semester!!


Förresten! Gjorde ju gudomligt goda räksmörgåsar igår! Även om jag mådde illa som satan så tvingade jag mig att njuta.
Se så vackra de är!
   Mästerverk!! Mums.

Det jäkliga är bara att skala de förbannade räkorna, luktar förjäkligt och det tar hur lång tid som helst. Bra tålamods-övning men riktigt trist. Nästa gång ska jag nog handla frysta räkor som redan är skalade, DET är smidigt!

Nu är det strax dags för sängen, ska bara unna mig ett till avsnitt av Will & Grace, I'm hooked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0