Heelg = ledig - nej.

Nu är tentan slutförd. Fick lite smått panik när skrivaren meddelade att den svarta färgen var slut!! Men Jocke räddade mig och skrev ut den åt mig :)

Har precis sett det nya avsnittet av Greys Anatomy, serien va väldigt tråkig ett tag men nu börjar den bli spännande igen :D
Nu är det dags att ta en dusch, äta frukost och sen bege sig mot skolan. Ska möta Jocke, lämna in våra tentor och sen vettesjutton vad som händer.

Funderar på att baka bröd, spela tv-spel och bara slappna av för en gångs skull. Så kan jag ta tag i repetionen inför omtentan imorgon.. Får väl se hur det blir.
Börjar bli sugen på att greja med mina fotoalbum som fortfarande är halvfärdiga och stått orörda ett bra tag nu...

Tänk vilken stor skillnad det är att ta bort någons nummer ur telefonen eller ta bort personen från ens msn, helt plötsligt är möjligheten till kommunikation nästan borta! Skön men läskig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0