Full dag.

Har hittills hunnit se de nya avsnitten av OTH, House och Two and a half men, härliga rutiner man har i livet.
Har även handlat frukost och hämtat ur ett paket från Jotex, nya gardiner + överkast till sängen :) Sen hur ofta jag ens bäddar min säng kan ju diskuteras...

Ska snart bege mig till skolan, ska köpa boken jag beställt och sätta mig i biblioteket och läsa tror jag. Behöver en plats där jag inte har något som stör, så det tysta rummet är ganska klockrent. Sen bär det av till Willys :) Sköönt att det ligger på vägen mellan hemmet och skolan.

Dagen känns bra hittills, inga jobbiga drömmar. Dock blev jag väckt av den trevliga kvinnan från akademibokhandeln som ringde, funderar på om hon kommer ihåg mig sen tidigare eller om hon är så vänlig mot alla, vi får väl se när jag åker dit! Men iaf, ska slå en pling till min mamma också :) Love that wunderful women.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0