Fenomen

Har inte kommit ur soffan. Det gör ont i hela kroppen och självklart ska mensvärken bli lite värre samtidigt så det blir omöjligt att sitta på en stol. Så planen att sätta mig i köket och läsa är ganska utesluten just nu..
Och genast kommer ångesten. "jag borde läsa, jag måste läsa ut hela den boken, jag måste göra det nu".
Helt sinnesjukt. Längtar så extremt mycket efter sommaren. Då slipper jag denna dagliga ångesten och bara kan ta dagen som den kommer, jobba och slappna av. Förhoppningsvis får jag inte underkänt på något så jag har det efter mig och stressar över det..

Varför vill man göra så mycket när man är sjuk? Vill gå ut och gå, åka och bada, baka bröd och allt annat som jag inte orkar. Borde lägga mig och försöka sova någon timma kanske..

Hatar söndagar. Speciellt när man är sjuk och bara vill ligga framför TV:n, så går det bara skitdåliga program. Just nu går Pussycat Dolls i repris på 3:an typ hela dagen. Shit, vilka människor... Jag har bytt kanal så många gånger men finns inget som är roligt så jag hamnar tillbaka på 3:an men blir bara arg. Så ytliga och osäkra människor. Pratar ner alla andra i "confession"-rummet eller vad det är och sen går det ut därifrån som ingenting. Har de glömt att det visas på TV sen och att alla kan se det? Sen blir det konflikter, tårar, skrik och onödigt drama. Det är ett program så får mig att tänka: Jag hatar tjejer. Blir så trött på tävlingen, den ständiga jämförelsen och dramat.

Pust. Är hungrig men har inget gott hemma och kan inte komma något jag vill ha... Jag bara gnäller, gnäller och gnäller idag. Tror jag ska stänga av TV:n, starta den andra datorn, sätta på musik och hämta en utav böckerna och lägga mig i soffan och läsa. Ja, det lät bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0