Change

Nu känns allt mycket bättre. Pratade med mamma och hon fick mig lugn och glad igen :) Glömde dock pratade med henne om att jag tycker att hon ska komma hit eftersom jag antagligen inte kommer hem förrän i slutet av februari.. Tar det med henne imon :) Så hade de överfört pengar till mig, I Love You, ni ställer alltid upp och är alltid bäst :D

Så imorgon ska jag åka till skolan och hämta ut den hemska engelska svindyra boken och läsa den med avsky :P Sen ska jag handla :D:D Blir galen på att bara ha basgrejer hemma och inte kunna äta något gott framför TV:n på kvällen eller så..

Ska även ringa och ångra ett köp, förbannade försäljare som dyker upp vid dörren när man är trött, sleten och sjuk. Jag kan inte säga nej när personen sitter i mitt vardagsrum och babblar. Antar att det kommer krångla och det kommer sluta med att jag får någon avgift ändå men så länge jag blir av med skiten så är det lugnt..

Nu känner jag mig lite mer motiverad till att plugga, hejaheja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0