Vad är det för dag?

Det finns en nackdel med att jobba hela tiden - man vet ju fan inte vilken dag det är! Jag vaknade och va helt bombsäker på att det var tisdag. Tänkte "fan va gött, då kan jag kolla på internetbanken hur mkt lön jag får imon". Sen inser jag att det bara är måndag. Så blir det när man jobbar dubbla pass. Men natten gick väldigt bra ändå. Fick ju sovit typ 3-4 timmar igår efter att jag kommit hem från jobbet och dessutom hjälpt Anton med svenskaprovet. Ska bli kul att se om han klarade det idag :) Natten va iaf ganska lugn, jag höll mig nog pigg eftersom jag tvingades ut i kylan hela tiden när A-L skulle röka, haha fyyy vad kallt det va. Men sen kröp jag ner i mammas säng med bäddvärmare och har sovit gooott. Drömt helt sjukt som vanligt.

Just nu har jag 11 kronor fram tills på onsdag. Haha, tur att jag jobbar så jag inte gör något man behöver pengar till.

Har fortfarande inte fått svar från hyresvärden om jag kan få lägenheten tidigare. Jag blir galen. Det är väl inte det som uppehåller tankar mest just nu men när det väl dyker upp så blir frustrationen stoor. Han borde ju höra av sig innan jul.. HOPPAS.

Börjar jobba om 2 timmar igen. Innan dess ska jag hinna äta, duscha och torka håret. Dags att köra igång..

Kommentarer
Postat av: anna

okej de får du göra :) är det någon man vet vem de är eller ?

2009-12-21 @ 17:14:32
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: anna

han gustav eller ?

2009-12-21 @ 22:27:10
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0