Utegångsförbud

Igår va det turbulent på Valhallagatan! Grannen och hennes 12-åriga son blev attackerade av hennes ex med pumphagelgevär. Vår närmaste granne blev hotad och vår andra granne som är polis sa till oss att hålla oss inne, på övervåningen. Riktigt skumt att ha en galning springandes runt med hagelgevär och gården full med poliser.

Sen såg vi på hockey, junior VM, Sverige mot Ryssland. Grym match. Det är sällan jag totalt fastnar i en match på tv men den va satans bra. Otrolig fysik och energi. Sen att Sverige ledde och sen tog hem hela matchen gjorde ju inte saken värre. Jag va helt inställd på att Ryssarna skulle vinna överlägset. Så fel man kan ha!

Jag och lillebror fick dela rum i natt, inte så roligt att sova på bottenvåningen efter kvällens drama. Jag somnade som en stock och sov i 12 timmar, inte i sträck, man måste ju vakna några gånger varje natt.. Shit the same. Jag känner mig ganska pigg och redo för att jobba. Men först kommer Lisan :) Jag sitter ju här i morgonrock så det kanske är dags att komma igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0