Snurrigt

Haha, det är inte ofta jag ringer mamma 3 gånger på under 10 minuter. Snurrigt värre i huvudet idag och så fort vi lagt på kommer jag på nya saker att säga eller fråga. Men nu har jag nog fått ur mig att jag tänkte på.

Har pratat med Christian (han som nu bor i lägenheten jag ska flytta till) om att ta över lägenheten från den 1:a januari så Anders, den underbara, kan måla om. Nu ska vi bara få klartecken från hyresvärden om att den tredje hyresgästen kan flytta ut då. Hipphurra. Christian skulle ringa honom i veckan men jag har inte tålamod så jag skickade ett mejl med en gång, skulle dessutom fråga en annan grej. Lika bra att få det ur vägen.

Nu återstår bara allt annat på "att-göra-listan". Det mesta innebär att ringa folk, vilket jag hatar. Tog en braa stund innan jag fick mod nog att ringa Christian. Det är så löjligt, men det är så det är. Men att ringa E.ON. och Tele2 är inte lika hemskt.

Tror jag ska börja ta ner gardiner idag, vill bli färdig men samtidigt är det trist att inte ha gardiner uppe. Vi får se. Nu ska jag iaf diska, packa köksgrejer och komma igång med seminarieuppgiften igen. Den kommer bli så dålig att jag kommer sitta tyst hela seminariet för att undkomma total bortgörelse. Haha. Jag orkar inte. Sparar energin till att skriva om Ryssland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0