Slow dooown

Det är redan söndag! Men jag har hunnit träffa alla jag åkte hem för att träffa så det målet är ju uppnått ;)

Har iaf precis kommit hem från jobbet och har hunnit vara på Maxi med mamma. Nu ska jag och Maria köra lite svenskalektion med anton, det får bli kort för jag ska hoppa in och jobba inatt så jag måste hinna sova iaf 3-4 timmar..

Samtidigt som jag känner mig lycklig och lättad över vissa saker så har livet blivit mer komplicerat sen i fredags. Men det får jag förhoppningsvis lite klarhet i imon efter jobbet om han kan ses då..
Jag hatar att vara hemlighetsfull men jag måste få skriva av mig lite. Allt känns så turbulent och jag pendlar mellan tankesätt hela tiden, hatar att inte ha kontroll.

Men gårdagen va den bästa dagen på längeee och det får mig att le iaf :)

Kommentarer
Postat av: anna

Han ? olalal love is in the air eller ? ;)

2009-12-21 @ 10:17:15
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0