Skifte

Jag lyckades på något sätt släppa alla tankar som har med flytten att göra några dagar. Helt plötsligt kom allt tillbaka och nu är jag hysterisk igen.. El, adressändring, hemförsäkring, bredband, nycklar, målning, inflyttning. Förstår inte varför jag blir så orolig men det blir jag. Imon känner jag mig nog lugnare när jag pratat med eon, tele2, rett ut när jag ska ta över lägenheten så Anders kan börja måla.

Har verkligen försökt acceptera att väggarna i vardagsrummet och sovrummet är gråa men det går inte. Jag blev tvungen att fråga Anders hur mkt färgen skulle kunna kosta om inte hyresvärden står för kostnaden och det va ju inte farligt alls så nu är det BARA att bestämma färg.. Men jag tror det blir beige, ungefär samma jag har nu.

Skulle tittat på idol nu men jag är så anti. Men jag vill verkligen höra Erik, han är så braaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0