SJ

Jag gillar inte att boka tågbiljetter. Det krånglar, krånglar och sen krånglar det lite mer. Men nu är det jag som krånglar tack vare en föreläsare som flyttat sin föreläsning. Vilket är bra, för då kan jag åka hem 4 timmar tidigare på fredag nästa vecka. Kanon. Men jag hade ju köpt resan med poäng och nu kommer det ta 2-4 dagar innan poängen sätts in på mitt konto igen. HUR kan det behöva ta så lång tid?? Deras system behlver uppdateras, NU. Jag blir så stressad. I värsta fall får jag betala resan med pengar och bli fattigare än fattigast, men antagligen kommer poängen ändå räcka när jag väl får tillbaka dem så jag kan boka om resan. Skål.

Nu är det dags för mellanmål och sen en varm och skön dusch :) Sen ska seminarieuppgiften påbörjas. Mår lite bättre nu när Jocke ringde och berättade att han inte heller börjat. Haha, det behövde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0