Planering

Jag som är ett så otroligt planeringsfreak kan inte förstå varför jag aldrig planerat och skrivit ett matschema? Eller har jag? Minne som en guldfisk som sagt.. Men det kanske är för att jag är livrädd för fasta rutiner eftersom det känns så tråkigt att leva efter en mall, även om man skapar den själv. Men nu känns det väldigt skönt att slippa den ständiga frågan om vad man ska äta till lunch och middag, varje gång inser man att man skulle tänkt på det tidigare eftersom det man vill äta är fryst.

Nu har jag iaf gjort det. Sen om jag håller det eller inte är ju en annan femma.
Har förövrigt inte direkt pluggat än. Har iaf öppnat den ena boken, kollat igenom den och hittat de stycken jag kan använda mig av. De vanliga förberedelserna när ämnet är så tråkigt att man inte hittar någon motivation ALLS.

Tror faktiskt att jag ska packa lite, ska ju faktiskt åka till Alingsås om lite mer än en vecka och då ska ju packningen vara färdig.. Sen efter det har jag nog blivit motiverad till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0