Nu blev det fel igen..

Trodde att sömnproblemen va förbi. ICKE! I natt låg jag nog och funderade i 2 timmar innan jag somnade, sen vaknade jag gång på gång. Gick upp av ren rutin för att gå på toa men väl på toa inser jag att jag inte vaknat på grund av att jag behövde kissa, jag bara vaknade. Fun times.

För att göra starten på veckan ännu värre skippar jag dagens föreläsning och ger mig själv lite mer ångest. Men jag orkar inte. Dagens föreläsare är jobbigt rent ut sagt. Det är mest babbelbabbelbabbel och man tappar vad föreläsningen handlar om efter 10 minuter. Det är samma föreläsare imon och då ska jag gå dit, den passar till uppgiften och kanske kan hjälpa. Dessutom är det en annan föreläsare på eftermiddagen.

Eftersom jag inte har något mer jag kan packa ska jag fokusera på Ryssland idag och få skrivit en hel del. Dags att köra på ordentligt så det kan bli lite ledigt mellan jobb och hemtenta.. Det är så lätt att planera, men svårt att hålla planeringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0