Nostalgitripp

Jag kan inte leva i nuet, det går inte. Finns inget roligare än att tänka på förr eller planera framtiden.. De senaste timmarna har handlat om förr, har laddat upp bilder från balen, hajken, grillfest, student m.m från gymnasietiden. Allt detta hände våren 2007 som nog va den bästa våren någonsin, förutom våren när Jacob föddes då ;)
Jag hade precis blivit singel och mådde bättre än någonsin, i efterhand kan man väl se att det va en del förträngning men jag lurade iaf mig själv till att tro att jag mådde bra, vilket va väldigt skönt. Sommaren som följde va också härlig :)

Men sen blev det sämre och sen har det gått upp och ner som vanligt. Hipphurravilkenbrasummering.

Har fått kameraväskan jag beställde i torsdags :D Åh va fin den äääär. Va dessutom lite busig och beställde hem-saker från jotex.. Har haft dem i "önskelistan" hur länge som helst men jag gav ju mig själv köpstopp för många veckor sen (vilket jag bröt på typ Ullared men ändå..). Men nu beställde jag dem så att de kommer till Alingsås så kan de ligga hos päronen tills januari. Kanon! va ju tvungen att slå till när det va 40 preocent rabatt på hela beställningen..

Nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga! Men först ska jag byta spellista, börja tröttna på Shakira och Chris Brown nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0