Nonstop

Blev en lång sovmorgon idag igen. Därav skippade jag dagens föreläsning, som sen visade sig bli hälften så kort för att föreläsaren var dubbelbokad. Så det va ju rätt skönt att jag inte stressade iväg för att hinna åka till skolan en sån kort stund!

Kom istället upp och ut på en promenad :D Kändes så himla skönt. Det luktar så gott i skogen när det är lite fuktigt och vind. Pratade med Monk också :)

Sedan blev det lite panikstädning och sortering av alla papper som låg utspridda på köksbordet innan Joachim kom :) Nu ligger vi här i varsin soffa, han pratar just nu med sin mormor så jag passade på att kolla det vanliga på nätet för första gången idag. Känns konstigt att sätta sig med datorn först på eftermiddagen och inte direkt när jag gått upp.

Nu ska jag nog ta fram kyckling ur frysen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0